Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Ανακριβές δημοσίευμα για τους εκπαιδευτικούς από το NEWSIT

Το άρθρο αυτό γράφτηκε με αφορμή άλλο ένα ανακριβές δημοσίευμα που εντοπίσαμε στο διαδίκτυο. Αυτή τη φορά "χτύπησε" το ειδησεογραφικό portal newsit.gr. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα, από την αρχή...
Η πολίτες δείχνουν να έχουν κατασταλάξει αναφορικά με την στάση των παραδοσιακών ΜΜΕ. Η πλειονότητα πιστεύει σήμερα, πως συστηματικά διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις με προφανή στόχο να προωθήσουν - εξυπηρετήσουν τη διαπλοκή πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Η έρευνα της VPRC, που πραγματοποιήθηκε την 10η Ιανουαρίου του 2013 και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ελλάδα Αύριο», έδειξε πως η συντριπτική πλειοψηφία, σε ποσοστό 91%, θεωρεί ότι τα ΜΜΕ στην Ελλάδα εξυπηρετούν κυρίως τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους. Για τον λόγο αυτό υπάρχει σαφής στροφή προς την διαδικτυακή ενημέρωση.(πηγή)

Τί γίνεται όμως με το διαδίκτυο; Χειραγωγείται; Υπάρχει διασπορά ανακριβών ειδήσεων; Όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερα άρθρα μας υπάρχει ξεκάθαρη χειραγώγηση του διαδικτύου τόσο από πολιτικούς όσο και από επιχειρηματίες. Η πολιτική, οικονομική, και γενικότερα ειδησεογραφική ατζέντα αλλάζει πάντα κατά το δοκούν της ολιγαρχίας που μας κυβερνά. Διασπείρονται συστηματικά ανακριβείς ειδήσεις με στόχο να ελεγχθεί η κοινή γνώμη και να δει μια επίπλαστη εικόνα της πραγματικότητας.

Δείτε... για να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα,

τα άρθρα του Θανάση Αλαμπάση
το άρθρο μου αναφορικά με την πολιτική κατάσταση στην Βενεζουέλα:
Όπως βλέπετε δεν είναι η πρώτη φορά, που συναντάμε το πρόβλημα και προφανώς ούτε η τελευταία. Η ολοένα και αυξανόμενη πολιτικο-οικονομική κρίση είναι λογικό να εντείνει το φαινόμενο της συστηματικής διασποράς ανακριβών ειδήσεων.


Από την παραπάνω εικόνα παρατηρούμε ότι το newsit ανήκει μέσα στην πρώτη δεκάδα ιστολογίων στην Ελλάδα και στα πρώτα 2.500 παγκοσμίως!!! Πάνω από 3.000 ιστολόγια αναδημοσιεύουν με link τις ειδήσεις του. Ως εκ τούτου είναι αδιαμφισβήτητο ότι διαμορφώνει άποψη στην κοινή γνώμη ανάλογα με τον τρόπο που χειρίζεται την ειδησεογραφική ατζέντα του.
Όπως είδατε στην προηγούμενη εικόνα ήδη 934 άνθρωποι πάτησαν like στην είδηση και έμμεσα την διέδωσαν από την σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook. Υπήρξαν δε, και 37 άτομα, που απευθείας κοινοποίησαν το άρθρο αυτό ως status μέσω του share button που διαθέτει η σελίδα του newsit. Εν ολίγοις, μιλάμε ότι 1.000 άτομα περίπου διέδωσαν την είδηση αυτή μέσω Facebook στους φίλους τους... με μέσο αριθμό φίλων περί τα 200 άτομα ανά profile στο Facebook η είδηση αυτή είχε εν δυνάμει απήχηση, τουλάχιστον σε 200.000 άτομα!!! Σε αυτό το άθροισμα δεν περιλαμβάνονται, όσοι εισήλθαν, διάβασαν και δεν διέδωσαν την είδηση! Δεν αναφερόμαστε καθόλου στα ιστολόγια που πήραν την "είδηση" αυτή και την αναδημοσίευσαν... μόνο στο google να χτυπήσετε αυτή την στιγμή θα βρείτε πάνω από 27.500 αναδημοσιεύσεις!!!
Σύμφωνα με το δημοσίευμα έχουμε 200.000 εκπαιδευτικούς!
Ανακριβές...;;; Ας δούμε...
Το σύνολο των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα που εντάχθηκαν στο ειδικό μισθολόγιο ανέρχεται στις 151.487. Συγκεκριμένα ο αριθμός των εκπαιδευτικών, που εντάσσονται στο Ενιαίο Μισθολόγιο έως το τέλος του γ” τριμήνου 2012 (30-9-2012): Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 68.567 μόνιμοι, 41 Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου και 3.503 αναπληρωτές. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 82.920 μόνιμοι, 99 Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, και 2.562 αναπληρωτές. Ο αριθμός των διδασκόντων (μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΕΠ) ανέρχεται σε 12.500 άτομα. Το σύνολο των τακτικών υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας είναι 565 άτομα. Επίσης στο υπουργείο Παιδείας υπηρετούν 17 άτομα σε θέση Συμβούλου και υπάγονται στο ειδικό μισθολόγιο.(πηγή) Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι έγιναν στην Ελλάδα, εν μέσω κρίσης, 50.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών, για να φθάσουμε τις 200.000 του ανακριβούς δημοσιεύματος; Ας μην κοροϊδευόμαστε, και ας μην ξεχνάμε πως δεν υπολογίζουμε, ότι ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών βαίνει δραματικά μειούμενος λόγω των συνταξιοδοτήσεων και του σχεδίου συγχωνεύσεων με παράλληλη αύξηση των ωρών διδασκαλίας. (πηγή 1, 2)
Δεύτερη ανακριβής είδηση είναι ότι, ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα είναι εξωφρενικά μεγάλος και προκαλεί σοκ!!!
Σύμφωνα με το φυλλάδιο του Σωματείου Εκπαιδευτικών της Φιλανδίας, το μοναδικό σωματείο ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών στο οποίο είναι μέλη το 95% των εκπαιδευτικών, τα μέλη του σωματείου είναι 117.000. Αν από αυτά αφαιρέσουμε τους συνταξιούχους ο αριθμός των εκπαιδευτικών ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ και όχι όλων των εκπαιδευτικών είναι περίπου 100.000 άτομα. Δηλαδή στην Φιλανδία με τον μισό πληθυσμό από εμάς, έχουν σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια βαθμίδα του δημοσίου 35% περισσότερους!!! (δεν περιλαμβάνεται η τριτοβάθμια και οι υπάλληλοι του υπουργείου Παιδείας Φιλανδίας... μαζί με αυτούς έχει 44% περισσότερους). Ακόμα δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι όπου ο Δημόσιος τομέας Εκπαίδευσης είναι περιορισμένος στον αντίποδα έχει καλύψει ένα σημαντικό μέρος από το κενό ο Ιδιωτικός τομέας. Το τελευταίο αποδεικνύει πως η Παιδεία δεν μπορεί να συρρικνωθεί κάτω από 4% του ΑΕΠ των χωρών διότι αυξάνεται δραματικά ο αναλφαβητισμός (δείτε και περίοδο παρουσίας του ΔΝΤ στην Βενεζουέλα όπου ο αναλφαβητισμός έκανε θραύση).

Αμφίβολη αξιοπιστίας είναι και η πληροφορία ότι έχουμε 5.000 καθηγητές, που δηλώνουν ψυχολογικά προβλήματα και πληρώνονται!!! Με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα δείτε ότι κυκλοφορούν διάφοροι αριθμοί και ΚΑΝΕΝΑΣ επίσημος από το Υπουργείο Παιδείας. Από το γαϊτανάκι των διαφόρων δημοσιευμάτων θα διαπιστώσετε πως άλλες φορές μιλάνε για 8.500, άλλες για 2.500, άλλες για 5.000 και άλλες για 4.000!!! Ως αντιλαμβάνεστε, χωρίς την επίσημη τοποθέτηση του Υπουργείου Παιδείας, αυτά τα δημοσιεύματα, μόνο ως ανακριβή μπορείς να τα πάρεις με νούμερα που κυμαίνονται από 2.500 έως και 8.500!!! Παρατηρείστε και τις ημερομηνίες... το 10% των εκπαιδευτικών που έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα παίζει από 2008 έως και σήμερα ως νέα είδηση!!!
Όπως διαπιστώνετε, η διάχυση τέτοιων ειδήσεων στο κοινό, συναρτήσει των καταστάσεων που βιώνουμε σήμερα, το μόνο που μπορεί να επιφέρει, είναι διχόνοια και υψηλό κοινωνικό αυτοματισμό. Η πλειονότητα των αναγνωστών θα φανταστεί πάλι, ότι του φταίει για την σημερινή κατάντια ο εκπαιδευτικός που πληρώνεται χωρίς να εργάζεται... ότι φταίει ο υπέρογκος αριθμός των δημόσιων υπάλληλων. Έτσι ξεπροβάλλουν οι αήθεις καιροσκόποι...
Ποιος όμως ωφελείται από την περαιτέρω μείωση των εκπαιδευτικών; Ποιος κερδίζει από την πλήρη αποσάθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος; Για ποιο λόγο να διαδίδονται στο κοινό ανακριβή δημοσιεύματα που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη προς όφελος των δανειστών; Ποιος πολίτης δεν θα σκεφτεί, ότι ορθώς πρέπει να απολυθούν οι εκπαιδευτικοί, αφού κατά τα δημοσιεύματα και πολλαπλάσιοι είναι από αυτούς που χρειαζόμαστε, και κοπανατζήδες;
Διαβάζοντας ο αναγνώστης στην παραπάνω εικόνα την υποσημειωμένη πρόταση, ως συνέχεια του δημοσιεύματος, θα πιστέψει, ότι δεν πάταγε κανείς εκπαιδευτικός στο σχολείο!!! Μιλάμε για ένα νευραλγικό τομέα του δημοσίου όπως τον τομέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στον οποίο οι απουσίες είναι σε μηδενικό επίπεδο...
Γενικόλογα και αόριστα, χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο που να αποδεικνύει τα προαναφερόμενα, κατηγορούνται συλλήβδην οι δημόσιοι υπάλληλοι ως κοπαναντζήδες και τεμπέληδες, οι οποίοι υπό τον φόβο του ελέγχου σπεύδουν σήμερα να τηρήσουν το ωράριό τους. Είναι γνωστό ότι οι Δημόσιες Υπηρεσίες έχουν υπαλληλική κάρτα ωραρίου. Αν πραγματικά ίσχυε στην έκταση που αναφέρει, το πιο εύκολο θα ήταν να απομακρυνθούν άμεσα και να μην αιωρείται η δαμόκλειος σπάθη της τυφλής απόλυσης δημόσιων υπάλληλων. Είναι προφανές ότι επιθυμεί να διαιωνίζει η άρχουσα τάξη μία παραφιλολογία στον δημόσιο τομέα με σκοπό αφενός να τον χειραγωγεί, για να διορίζει τους αρεστούς και αφετέρου να τον απαξιώνει, για να πουληθεί "έναντι πινακίου φακής".

Χθες έγινε αιφνιδιαστικός εκτεταμένος-αναδρομικός έλεγχος στο Υπουργείο Παιδείας από τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης. Ελέγχθησαν άδειες αναρρωτικές, ώρες προσέλευσης - αποχώρησης βάσει ηλεκτρονικών καρτών και αντιπαραβολή τους με τα παρουσιολόγια των Διευθύνσεων, δειγματοληπτική επιλογή ονομάτων ανά διεύθυνση και έφοδος παρουσία του προσωπάρχη στα γραφεία τους, για να ταυτοποιηθεί η ακρίβεια των παρουσιολογίων και με τις κάρτες εισόδου. Δεν προέκυψε κανένα στοιχείο, που να υποδηλώνει ότι οι εργαζόμενοι εκεί, δεν ήταν τυπικοί στο ωράριό τους... τουναντίον απεδείχθη ότι μεγάλη μερίδα, κυρίως διοικητικών υπαλλήλων, παρέμενε πέραν του ωραρίου του χωρίς να του καταβάλλονται οι υπερωρίες αυτές. Το λογικό θα ήταν, μετά και την δημοσιοποίηση της έκθεσης των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, να έχει επιληφθεί η Δικαιοσύνη για να βάλει επιτέλους φραγμό στην εκ του προχείρου δημοσιογραφία.


Εν κατακλείδι, κάνοντας χρήση την δημοσιοποιημένη σκέψη του Θανάση Αλαμπάση, πιστεύω και εγώ, πως δεν υπάρχει υγιώς σκεπτόμενος πολίτης, που να μην υποπτεύεται ότι δημοσιεύματα συγκεκριμένων ΜΜΕ, στην προσπάθεια τους να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη κινούνται στο φάσμα της παραπληροφόρησης, που εκτείνεται από  τη γκρίζα ζώνη του «προκλητικά ανακριβούς» έως το βαθύ μαύρο της «σκόπιμης παραπληροφόρησης».


Γράφει ο Κάντζος Αριστείδης


Κάθε νέα ανάρτηση στο email σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτική Σχολίων

Το «Νομικά Ανάλατα» δεν έχει προς το παρόν ενεργοποιήσει καμία υπηρεσία έγκρισης ή μετριασμού σχολίων. Επίσης, έχει επιτρέψει τα ανώνυμα σχόλια. Οι επιλογές αυτές οφείλονται στην επιθυμία μας να δημιουργηθεί μία κοινότητα γύρω από το ιστολόγιο, η οποία να συζητά και να έχει παλμό.

Όμως, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:

- Κάθε σχόλιο αντιπροσωπεύει τον σχολιαστή του και μόνο, και δεν απηχεί κατ’ ανάγκην τις αντιλήψεις του «Νομικά Ανάλατα»
- Υβριστικά, δυσφημιστικά ή άλλα παράνομα σχόλια δε θα γίνονται σε καμία περίπτωση ανεκτά.
- Σε καμία απολύτως περίπτωση δε θα γίνονται ανεκτά υβριστικά σχόλια που απευθύνονται στους υπόλοιπους σχολιαστές του Ιστολογίου.
- Πέρα από τα παράνομα σχόλια, απαγορεύονται τα σχόλια που είναι σκοπίμως εκτός θέματος, άσχετα, προκλητικά και έχουν σκοπό να προκαλέσουν εκρηκτικές αντιδράσεις (Τρολ, Troll).

Το «Νομικά Ανάλατα» διατηρεί το δικαίωμα της απροειδοποίητης και αναιτιολόγητης φραγής (block) χρηστών που έχουν παραβιάσει τους όρους χρήσης.

(από τους Όρους Χρήσης)