Δυστυχώς είναι άσχημες οι μέρες για τους απλούς no name Έλληνες πολίτες…Άσχημες μέρες για τους καταναλωτές… Οπουδήποτε ή σχεδόν οπουδήποτε ο καταναλωτής συναλλάσσεται, τον "κουρεύουν κανονικά"… Αποτελεί πλέον κοινή διαπίστωση, ότι είναι τόσο μεγάλη η έκταση της παραβατικής συναλλακτικής συμπεριφοράς , που έχει στην κυριολεξία, εμποτίσει κάθε συναλλακτική δραστηριότητα …
Και είναι να απορεί κανείς, πως ο κοινός μέσος Έλληνας τα "βγάζει πέρα" οικονομικά…Το επικίνδυνο της υποθέσεως , είναι ότι μάλλον, δεν μπορεί να "τα βγάλει πέρα"… Και είναι αυτό επικίνδυνο , διότι για να τα "βγάλει πέρα" πρέπει να καταφύγει και αυτός σε ανάλογες παραβατικές συμπεριφορές… Έχει ανοίξει με τον τρόπο αυτό ένας -άκρως επικίνδυνος- φαύλος κύκλος , ο οποίος τελειωμό δεν έχει… Έχουν πλέον όλοι απολέσει την εμπιστοσύνη τους στους μηχανισμούς εποπτείας της αγοράς. Έχει με τον τρόπο αυτό επικρατήσει η ασυδοσία, σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της συναλλακτικής δραστηριότητας της οικονομικής ζωής της Χώρας…Κανείς πλέον δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν. Ελλείψει αποτελεσματικής εποπτείας της αγοράς , η πολιτεία φέρει τεράστια ευθύνη για την παγίωση του κοινωνικού φαινομένου «Ο Κλέψας Του Κλέψαντος» που χαρακτηρίζει τη συναλλακτική συμπεριφορά των καταναλωτών…
Και είναι να απορεί κανείς, πως ο κοινός μέσος Έλληνας τα "βγάζει πέρα" οικονομικά…Το επικίνδυνο της υποθέσεως , είναι ότι μάλλον, δεν μπορεί να "τα βγάλει πέρα"… Και είναι αυτό επικίνδυνο , διότι για να τα "βγάλει πέρα" πρέπει να καταφύγει και αυτός σε ανάλογες παραβατικές συμπεριφορές… Έχει ανοίξει με τον τρόπο αυτό ένας -άκρως επικίνδυνος- φαύλος κύκλος , ο οποίος τελειωμό δεν έχει… Έχουν πλέον όλοι απολέσει την εμπιστοσύνη τους στους μηχανισμούς εποπτείας της αγοράς. Έχει με τον τρόπο αυτό επικρατήσει η ασυδοσία, σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της συναλλακτικής δραστηριότητας της οικονομικής ζωής της Χώρας…Κανείς πλέον δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν. Ελλείψει αποτελεσματικής εποπτείας της αγοράς , η πολιτεία φέρει τεράστια ευθύνη για την παγίωση του κοινωνικού φαινομένου «Ο Κλέψας Του Κλέψαντος» που χαρακτηρίζει τη συναλλακτική συμπεριφορά των καταναλωτών…
Μπήκα πριν λίγο καιρό σε ένα ταξί. Παρατήρησα ότι το "ρόλοι" είχε γράψει κατά περίπου 30% παραπάνω από το σύνηθες… Διαμαρτυρήθηκα … «Φίλε , το ρολόι σου τρέχει πολύ»… Η απάντηση -αν και πρωτοφανής- , αποστομωτική… «Έχεις δίκιο ρε φίλε…Όντως τρέχει λίγο πιο πολύ από το κανονικό…Τι να κάνω όμως? Το κράτος με κλέβει , οι τράπεζες μου πίνουν το αίμα , το σούπερ μαρκετ με κλέβει , το συνεργείο με κλέβει, σύστημα παιδείας δεν υπάρχει και πληρώνω ένα τσουβάλι λεφτά σε φροντιστήρια , μια μαγνητική θέλω να κάνω στη φουκαριάρα τη μάνα μου και για να μην την κάνω με λίστα (μετά από τέσσερις μήνες δηλαδή) μου ζητάνε 300, στο χρηματιστήριο μουφαγαν ένα οικοπεδακι πουχα στο χωριό, τι θες να κάνω? Αν δεν κλέψω δεν μπορώ να ζήσω τα παιδιά μου… Αν το ρόλοι δεν ήταν πειραγμένο , θα μπορούσα να ζήσω , εφόσον και οι άλλοι δεν έκλεβαν. Από τη στιγμή όμως που όλοι κλέβουν , για να επιβιώσω, πρέπει αναγκαστικά να κλέψω και εγώ»!!! Είναι τραγικό αλλά πολλοί θα έλεγαν ότι έχει δίκιο!!! Και συνεχίζει: «Φίλε να σου πω κάτι? Και στην Ελβετία και στη Γερμανία και στη Σουηδία , οι κυβερνώντες, παίρνουν από το σφάγιο το φιλέτο. Αφήνουν όμως για το λαό τους το υπόλοιπο κρέας και έτσι ο λαός είναι χορτάτος και ευχαριστημένος. Εδώ , όχι μόνο παίρνουν το φιλέτο για τον εαυτό τους , όχι μόνο το υπόλοιπο κρέας το μοιράζουν στους λίγους και εκλεκτούς τους , αλλά και τα κόκαλα που μένουν τα πετάνε στα δικά τους τα σκυλιά»!!!
Τεράστιες οι ευθύνες της πολιτείας. Τεράστια όχι η απουσία, αλλά η πλήρης ανυπαρξία του κράτους.Τεράστια η διαπλοκή και η διαφθορά. Οι κατά τον πρωθυπουργό «νταβατζήδες» , ταλανίζουν τον τόπο… Ταλανίζουν και το θώκο του άμοιρου –εκάστοτε- πρωθυπουργού που, θυμηθείτε , ήταν αυτός που εκστόμιζε διθυραμβικούς λόγους εναντίον τους. Και θα ταλανίζουν και τον επόμενο είτε είναι ο ίδιος είτε είναι ο ίδιος (δηλαδή ο άλλος που όμως είναι ο ίδιος με τούτον εδώ). Έχει το κράτος αφήσει τους άμοιρους , υπάκουους και τίμιους υπηκόους του στη μοίρα της άνομης βούλησης των ολίγων , των ολιγαρχιών , των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων , τα οποία πιστά υπηρετεί … Και αφού τα μεγάλα συμφέροντα έχουν αφαιμάξει το 50-60% του μηνιαίου εισοδήματος των πολιτών , για να επιβιώσουν , αλληλοσπαράσσονται οι πολίτες μεταξύ τους με τρόπο πρωτοφανώς ασύδοτο …
Και να θυμάστε κάτι… Αυτή η μορφή και η ένταση παραβατικότητα του ταξιτζή, είναι ΟΚ. Δυστυχώς όμως , πολλοί είναι οι «άθλιοι» που δεν θα μείνουν εκεί…Θα δέσουν χειροπόδαρα , θα φιμώσουν , θα κλέψουν , θα ληστέψουν και θα σκοτώσουν τον φτωχό υπερήλικα συμπολίτη μας για να αγοράσουν ένα μπουκάλι γάλα ενός Έλληνα γαλακτοπαραγωγού , από ένα ελληνικό σούπερ μάρκετ , που όμως ελλείψει ελεγκτικής Αρχής πωλείται εδώ πιο ακριβά από το ίδιο μπουκάλι , του ίδιου παραγωγού , σε ένα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας….
Ελλείψει ελεγκτικής Αρχής , ασυδοτούν οι μεγάλο – μπακάληδες … Ασυδοτούν και οι τράπεζες , που σε πλήρη παραβίαση του νόμου και με προκλητική αγνόηση των αποφάσεων της δικαιοσύνης παρανομούν σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού , στο όνομα του οποίου εκδίδονται οι Διαταγές Πληρωμής τους…Έγκλημα κατά του Ελληνικού Λαού στο όνομα του Ελληνικού Λαού!!!
Κατά τα λοιπά , είτε νομοθετηθεί το ιδιώνυμο της κουκούλας είτε όχι , είτε επαναφερθεί το αδίκημα της περιύβρισης Αρχής είτε όχι , δεν έχει καμία απολύτως σημασία … Διότι το πρόβλημα στην ελληνική πραγματικότητα δεν είναι ούτε το ιδιώνυμο ή μη της κουκούλας ούτε η περιύβριση της Αρχής … Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν υπάρχει Αρχή…Και αφού δεν υπάρχει Αρχή , δεν νοείται νομικά και η περιύβριση της , διότι ελλείψει υλικού αντικειμένου δε νοείται ούτε νομικό… Το υλικό αντικείμενο εδώ υποτίθεται ότι είναι η Αρχή , που κατά το νομοθέτη είναι αυτή που υποτίθεται ότι προσβάλλεται άμεσα από την εγκληματική συμπεριφορά των διαδηλωτών που υβρίζουν αυτή …Κατά τας γραφάς όμως , το υλικό αντικείμενο είναι ενσώματο και γίνεται αντιληπτό με τις αισθήσεις… Στην έρμη όμως τούτη Χώρα , η Αρχή είναι μεν ενσώματη , πλην όμως δεν γίνεται από τους πολίτες αντιληπτή με τις αισθήσεις τους , αφού για μπακάληδες , τράπεζες και πολυεθνικές είναι ανύπαρκτη…Επομένως αφού η Αρχή είναι ιδεατή και πρακτικά μη ενσώματη , δεν υφίσταται…Άρα στην Ελλάδα δεν υφίσταται αντικείμενο του εγκλήματος (της περιύβρισης Αρχής).
Και ναι μεν η κουκούλα ως ιδιώνυμο έγκλημα αποτελεί την παραλλαγή των συνήθων εγκληματικών πράξεων που διαπράττουν οι κουκουλοφόροι (αφού κατά την άποψη του νομοθέτη η αντικειμενική υπόσταση παρεκκλίνει από το βασικό έγκλημα με τέτοιο τρόπο ώστε πλέον να δημιουργείται ένα νέο έγκλημα αυτοτελές και εξειδικευμένο σε σχέση με το βασικό) , αλλά να μην ξεχνάμε , ότι για τους φέροντες κουκούλα που «απαλλοτριώνουν» σούπερ μάρκετ και μετά μοιράζουν τα τρόφιμα στους φτωχούς, η Αρχή κάνει τα στραβά μάτια. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα η Αρχή επιδεικνύει ανοχή φοβούμενη προφανώς την κοινωνική κατακραυγή στην περίπτωση της σύλληψης των δραστών… Τι θέλω με αυτό να πω … Σε περιόδους πείνας , το ιδιώνυμο ή μη της κουκούλας δεν έχει καμία σημασία…Και αυτό γιατί αν ο Λαός πεινάσει , αν οι «άθλιοι» γίνουν πολλοί , τότε ο Λαός θα αποδώσει ευθύνες και οι ευθύνες δεν θα αποδοθούν με ειρηνικές πορείες με κεριά και ροδοπέταλα… Θα αποδοθούν με κοινωνική έκρηξη και η κουκούλα θα γίνει ποταμός που θα τους πνίξει… Και οι «άθλιοι» στην προκειμένη περίπτωση , δεν είναι οι κουκουλοφόροι, αλλά οι πολίτες στους οποίους οι κουκουλοφόροι μοιράζουν τα τρόφιμα λαμβάνοντας τις ευχαριστίες τους και εκφράζοντας τη συμπάθειά τους… Η επίδειξη επομένως ανοχής (σε αυτού του είδους την κουκούλα) , συνιστά την ομολογία της Αρχής της τεράστιας ευθύνης της για την κατάντια των «αθλίων». Κατανοεί η Αρχή ότι υπάρχει πείνα , αναλαμβάνει για αυτό τις ευθύνες της και ανέχεται … «Εφαρμόζει» κατά κάποιο τρόπο (δια παραλείψεως , άλλως ανοχής) το εδ. β του αρθ. 377 του ΠΚ σύμφωνα με το οποίο «αν η πράξη τελέστηκε από ανάγκη για άμεση χρήση ή ανάλωση του αντικειμένου της κλοπής , το δικαστήριο μπορεί να κρίνει την πράξη ατιμώρητη». Έτσι , η αυτή «ανάγκη για άμεση χρήση ή ανάλωση» των κλοπιμαίων από τους φτωχούς , λειτουργεί για την Αρχή ως λόγος απαλλαγής των δραστών από τη σύλληψη , ομολογώντας με τον τρόπο αυτό τις τεράστιες ευθύνες της για την κατάντια του Λαού μας… Θυμίζουν όλα αυτά έργα και ημέρες της περιόδου των Άθλιων του Ουγκώ (προβλ. αρθ. 267 αρ. 5 – προβλ. από τη λογοτεχνία το ψωμί του Γιάννη-Αγιάννη στους Άθλιους του Ουγκώ , σε εποχή όπου οι κοινωνικές εντάσεις δεν αντιμετωπίζονταν με ευαισθησία)… Και ναι μεν σύμφωνα με την πάγια στάση της νομολογίας η ανάγκη πρέπει να αφορά στο πρόσωπο του δράστη ή να αναφέρεται σε μέλος της οικογένειας του δράστη , ήτοι ατόμων που κατά το νόμο οφείλει ο δράστης να διατρέφει , πλην όμως όταν οι φτωχοί κατακλύσουν την κοινωνία η πολιτεία θα κάνει αναγκαστικά πίσω … Όταν οι «άθλιοι» γίνονται πολλοί , δίδεται στο άρθρο διασταλτική ερμηνεία σύμφωνα με την οποία «η ανάγκη μπορεί να αναφέρεται και σε φτωχούς συμπολίτες» των δραστών… Προσοχή μην είναι αυτό μόνον η αρχή… Προσοχή μην έπονται μέρες που αυτού του τύπου η κουκούλα , ή η κουκούλα του Δεκεμβρίου, θα φαντάζουν ως παιδική χαρά…
Η κουκούλα προοιωνίζει κοινωνική τάση… Προοιωνίζει την εξέγερση των «αθλίων» και για αυτό πρέπει να ληφθούν μέτρα όχι για την καταστολή της πράξης αυτής κάθε αυτής , αλλά για την εξάλειψη των γενεσιουργών λόγων , που είναι η κοινωνική ανισότητα , η ακρίβεια , η διαφθορά , το άδικο κράτος , τα καρτέλ , η απόλυτη στήριξη που η πολιτεία παρέχει στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα που απομυζούν επί σειρά ετών το εισόδημα του Λαού μας και αλλά πολλά…
Γράφει ο Θανάσης Αλαμπάσης στο alampasis.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πολιτική Σχολίων
Το «Νομικά Ανάλατα» δεν έχει προς το παρόν ενεργοποιήσει καμία υπηρεσία έγκρισης ή μετριασμού σχολίων. Επίσης, έχει επιτρέψει τα ανώνυμα σχόλια. Οι επιλογές αυτές οφείλονται στην επιθυμία μας να δημιουργηθεί μία κοινότητα γύρω από το ιστολόγιο, η οποία να συζητά και να έχει παλμό.
Όμως, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:
- Κάθε σχόλιο αντιπροσωπεύει τον σχολιαστή του και μόνο, και δεν απηχεί κατ’ ανάγκην τις αντιλήψεις του «Νομικά Ανάλατα»
- Υβριστικά, δυσφημιστικά ή άλλα παράνομα σχόλια δε θα γίνονται σε καμία περίπτωση ανεκτά.
- Σε καμία απολύτως περίπτωση δε θα γίνονται ανεκτά υβριστικά σχόλια που απευθύνονται στους υπόλοιπους σχολιαστές του Ιστολογίου.
- Πέρα από τα παράνομα σχόλια, απαγορεύονται τα σχόλια που είναι σκοπίμως εκτός θέματος, άσχετα, προκλητικά και έχουν σκοπό να προκαλέσουν εκρηκτικές αντιδράσεις (Τρολ, Troll).
Το «Νομικά Ανάλατα» διατηρεί το δικαίωμα της απροειδοποίητης και αναιτιολόγητης φραγής (block) χρηστών που έχουν παραβιάσει τους όρους χρήσης.
(από τους Όρους Χρήσης)