Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

FACEBOOK: Η σφραγίδα “last active” έπαψε να εμφανίζεται δίπλα στο όνομά μου!

Και ξαφνικά η χρονική σφραγίδα “last active” εξαφανίστηκε από τα iPhones των φίλων μου δίπλα από το όνομά μου!!! [Screenshot]. Το ίδιο συνέβη και με το εικονίδιο κινητού τηλεφώνου που δείχνει ότι πραγματοποιώ συστηματικά εισόδους από κινητό τηλέφωνο μέσω της εφαρμογής facebook mobile. [Περισσότερα για το "last active" εδώ, η καταγγελία προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή εδώ].

Το πιθανότερο όπως όλα δείχνουν, είναι η facebook να απενεργοποίησε τη λειτουργία “last active” από το λογαριασμό μου! Τούτο πιθανολογώ από το γεγονός ότι η σφραγίδα “last active” εξακολουθεί και εμφανίζεται κανονικά δίπλα από τα ονόματα των φίλων μου [Screenshot], όπως δηλαδή συνέβαινε και με το δικό μου όνομα πριν κινήσω το ζήτημα νομικά...

Να σημειωθεί εδώ ότι η χρονική σφραγίδα “last active” έπαψε να εμφανίζεται δίπλα από το όνομά μου, παρά το γεγονός ότι για την είσοδό μου στο facebook χρησιμοποιώ συστηματικά την εφαρμογή facebook mobile για iPhone και android, λόγω των σοβαρών περιορισμών που συνεπάγεται η είσοδος από περιβάλλον web για κινητά τηλέφωνα. Το ζήτημα αυτό θα αναδειχτεί σε όλες του τις πτυχές, από την πραγματογνωμοσύνη που έχω παραγγέλλει και διενεργείται τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Το αν η εξαφάνιση της χρονικής σφραγίδας “last active” δίπλα από το όνομά μου οφείλεται στο γεγονός ότι η facebook απενεργοποίησε τη συγκεκριμένη λειτουργία από το λογαριασμό μου, ή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα που δεν δύναμαι να γνωρίζω, αυτό θα αποσαφηνιστεί στο άμεσο μέλλον και πάντως οπωσδήποτε στα πλαίσια της μεταξύ μας δίκης.

Γράφει ο Θανάσης Αλαμπάσης (πηγή)


Κάθε νέα ανάρτηση στο email σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτική Σχολίων

Το «Νομικά Ανάλατα» δεν έχει προς το παρόν ενεργοποιήσει καμία υπηρεσία έγκρισης ή μετριασμού σχολίων. Επίσης, έχει επιτρέψει τα ανώνυμα σχόλια. Οι επιλογές αυτές οφείλονται στην επιθυμία μας να δημιουργηθεί μία κοινότητα γύρω από το ιστολόγιο, η οποία να συζητά και να έχει παλμό.

Όμως, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:

- Κάθε σχόλιο αντιπροσωπεύει τον σχολιαστή του και μόνο, και δεν απηχεί κατ’ ανάγκην τις αντιλήψεις του «Νομικά Ανάλατα»
- Υβριστικά, δυσφημιστικά ή άλλα παράνομα σχόλια δε θα γίνονται σε καμία περίπτωση ανεκτά.
- Σε καμία απολύτως περίπτωση δε θα γίνονται ανεκτά υβριστικά σχόλια που απευθύνονται στους υπόλοιπους σχολιαστές του Ιστολογίου.
- Πέρα από τα παράνομα σχόλια, απαγορεύονται τα σχόλια που είναι σκοπίμως εκτός θέματος, άσχετα, προκλητικά και έχουν σκοπό να προκαλέσουν εκρηκτικές αντιδράσεις (Τρολ, Troll).

Το «Νομικά Ανάλατα» διατηρεί το δικαίωμα της απροειδοποίητης και αναιτιολόγητης φραγής (block) χρηστών που έχουν παραβιάσει τους όρους χρήσης.

(από τους Όρους Χρήσης)