Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Τα βιβλία στην πυρά!!!

Έχουν περάσει λίγες μέρες από την 10η Μαΐου... σαν τότε το 1933 οι Ναζί έριξαν 20.000 βιβλία στην πυρά. Επικίνδυνα για το έθνος, για την ψυχική υγεία των νέων και τις αρχές των Εθνικοσοσιαλιστών, εκρίθησαν από τον επιτελείο του Υπουργού "Λαϊκής Διαφώτισης και Προπαγάνδας" Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς τα βιβλία των Σίγκμουντ Φρόιντ, Χάινριχ Μαν, Κουρτ Τουχόλσκι, Καρλ Κάουτσκι, Μπέρτολτ Μπρεχτ, Εριχ Κέστνερ, Καρλ φον Οσιέτσκι, Έριχ Μαρία Ρεμάρκ, Φραντς Βέρφελ, Άρνολντ Τσβάιχ,  Άλμπερτ Αϊνστάιν, Στέφαν Τσβάιχ, Τόμας Μαν, Τζακ Λόντον, Έλεν Κέλλερ, Η. Ουέλς, Αντρέ Ζιντ Εμίλ Ζολά...
Θα μου πείτε ποίοι είναι αυτοί οι ασήμαντοι, μπρος στους δικούς μας; Ένας εκ των ασήμαντων, ονόματι Χάινριχ Χάινε είχε πει:
"Εκεί όπου καίνε βιβλία, μία μέρα θα καίνε και ανθρώπους".
Κανείς όμως δεν τον άκουσε...

Η χώρα μας εδώ και αρκετές δεκαετίες ακολουθεί τον Ναζιστικό κατήφορο από την ανάποδη όμως... φαντασιόπληκτοι Έλληνες, φορείς του "καθαρού" ελληνικού γενετικού υλικού, "γνήσιοι" απόγονοι των 300 του Λεωνίδα, ετοιμοπόλεμοι νεοπαγανιστές της συνονθυλευματικής ορθοδοξίας... "μολών λαβέ", "νυν υπέρ πάντων ο αγών", "έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ες αεί έσεται"... πληρώνοντας τα χαράτσια ως νεο"μουτζα"χεντίν χριστιανοταλιμπάν ανά τις πλατείες περιφερόμενοι κενών σαρκίων.

Χωρίς να μετέρχονται ή τουλάχιστον να αντιλαμβάνονται τα της Ελληνικής Παιδείας, βγάζουν το μίσος με τον οποίο γαλουχήθηκαν, σε ότι βρεθεί στο διάβα τους. Βεβαίως και το σύστημα δεν είναι αφελές... τους συντηρεί διότι του είναι απαραίτητοι, διότι αποτελούν γι' αυτό το οξυγόνο. Ποιος δεν θα ήθελε είλωτες λοβοτομημένους, για να μπορεί να τους χειραγωγεί ανά πάσα ώρα και στιγμή; Όσο λιγότερες γνώσεις έχουν, τόσο περιορισμένα είναι τα αντανακλαστικά στην διαφθορά, στην παρανομία, στην παραβατικότητα κοκ.

Η εξουσία λοιπόν ως εγκέφαλος χρειάζεται τον χειρονάκτη να του κάνει την δουλειά... χρειάζεται αυτόν που ως επιστάτης θα μπορεί να ελέγξει 8.000 μετανάστες εργάτες γης, θα μπορεί να τους βάζει να εργάζονται αμισθί, θα μπορεί λαμβάνει την πρωτοβουλία να τους εκτελεί εν ψυχρώ, θα μπορεί να τους στοιβάζει μέσα σε παράγκες, να τους παίρνει πίσω τα λιγοστά χρήματα που τους δίνει το "αφεντικό" μέσα από αυτοσχέδια παντοπωλεία. Και φυσικά το κύκλωμα αυτό δεν σταματάει εδώ. Είναι ένα κύκλωμα με προστασία, μαζί με ένα κύκλωμα δουλεμπορίου, με άλλο ένα κύκλωμα σωματεμπορίας - μαστροπείας, μαζί με ένα διακίνησης ναρκωτικών κοκ

Πρόσφατα ήρθε άλλο ένα κύκλωμα διακίνησης μεταναστών στην δημοσιότητα. "Έλληνες" στην ιθαγένεια "εμπορευόντουσαν" και διακινούσαν μετανάστες για τις διάφορες "Μανωλάδες" του κόσμου. Όσοι δεν έκαναν για τα χωράφια και τις βιομηχανίες κάνουν για τις παράνομες διακινήσεις ναρκωτικών, οπλών και προστασίας των εκδιδομένων γυναικών. Όσες δεν έκαναν για οικιακές βοηθοί και καθαρίστριες, κάνουν για τα πορνεία-κρατητήρια των διάφορων "Μανωλάδων", έγκλειστες, χωρίς "νομιμοποιητικά" έγγραφα, υπόχρεες σε ψυχική και σωματική χρεωκοπία. Νόμοι της ζούγκλας στους οποίους ο ισχυρότερος σοδομεί τον αδύναμο. Δείτε την εικόνα...
30 ράμματα σε 14χρονο παιδί, το πρόσωπο χαράχτηκε από ναζιστικά τάγματα εφόδου με γυαλί. Αυτά συνέβαιναν στην Ελλάδα και εξακολουθούν να συμβαίνουν... δεν γεννήθηκαν με την οικονομική κρίση, αλλά προϋπήρχαν αυτής, αρκετές δεκαετίες πίσω. Απλώς εθελοτυφλούσαμε, και εκλέγαμε στα βουλευτικά έδρανα την κα Παπακώστα που προσομοιάζει τους μετανάστες ως "κατσαρίδες". Ω ναι, την κα Παπακώστα, στην οποία πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι το παιδί αυτό θα μείνει παραμορφωμένο από το χέρι "Έλληνα" και όχι από τις πλαστικές επεμβάσεις.

Αναμφίβολα η υπάρχουσα εξουσία σχεδιάζοντας το μέλλον της μπορεί να λέει μόνο, ότι:
"Πρέπει να παράγουμε λοβοτομημένους... πρέπει να μην δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις πνευματικής ανάταξης του τόπου. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει η Παιδεία να είναι υπό την ομηρία μας..."
Όπως αντιλαμβάνεστε η παρουσία της Χρυσής Αυγής στο πολιτικό σύστημα είναι απολύτως περιττή. Δεν θα μπορούσε να φανταστεί η Χρυσή Αυγή, ότι ο Σαμαράς, η Παπακώστα, ο Ντινόπουλος κλπ θα τους "επιστράτευαν" την παράσταση. Στην Ελλάδα λοιπόν "καίμε τα επιταγμένα βιβλία" συστηματικά και συστημικά. Είναι απλό το σχέδιο και περιλαμβάνει 5 αντιπαιδαγωγικές πτυχές:
  1. Αρχιτεκτονική των σχολικών κτιρίων
  2. Αριθμός μαθητών ανά σχολική αίθουσα
  3. Ποσοτική και ποιοτική ανεπάρκεια καθηγητών
  4. Σχολικά βιβλία εκ του προχείρου
  5. Πρόγραμμα διδακτέας ύλης και εξέτασής της
Κανείς δεν κάνει λόγο γι' αυτά τα φλέγοντα ζητήματα. Τουναντίον βάλλει κατά της Δημόσιας Εκπαίδευσης άκριτα. Θα κάνουμε λοιπόν τα ερωτήματα με ανάποδη σειρά και ενδεχομένως ο γονέας που κόπτεται για την ψυχική υγεία του παιδιού να προβληματιστεί:

Α. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο με υπεράριθμους μαθητές σε μία τάξη;

Β. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο χωρίς θέρμανση-κλιματισμό, χωρίς ρεύμα, με πίνακες κιμωλίας, με επιχρίσματα αμιάντου, χωρίς αθλητικές εγκαταστάσεις, χωρίς εργαστήρια, με εμπορευματοκιβώτια για σχολικές αίθουσες, με ελλειπή καθαριότητα κλπ;

Γ. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο αν το μάθημα της Φυσικής και των Μαθηματικών το έκανε καθηγητής της Πληροφορικής, αν το μάθημα της Έκθεσης-Έκφρασης, της Ιστορίας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας το έκανε καθηγητής ξένης γλώσσας;

Δ. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο αν δεν προετοίμαζε τον μαθητή για τις Πανελλαδικές εξετάσεις; 

Ε. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο που θα του έκανε μάθημα σε φωτοτυπίες, που θα αντιστοιχούσε 1 λεπτό ανά μαθητή ανά διδακτική ώρα, ή που δεν θα είχε αναπληρωθεί εγκαίρως ο καθηγητής; 

Στ. Θα πλήρωνε ποτέ κανείς, ένα ιδιωτικό σχολείο που θα βρίσκονταν σε μεγάλη απόσταση από τον τόπο κατοικίας του μαθητή;


Η προφανής απάντηση είναι όχι, δεν θα πλήρωνε ποτέ κανείς ένα ιδιωτικό σχολείο που δεν θα παρείχε τα αυτονόητα. Στον αντίποδα ο κος Κανείς επιθυμεί να διαλύσει περισσότερο το δημόσιο σχολείο και όχι τους ιθύνοντες που το χρεωκόπησαν. Τους ιθύνοντες, τους επανεκλέγει και γίνεται κοινωνός της κας Ρεπούση και της κάθε συνωστισμένης "Ρεπούση" που λέει:

"Και τί θέλετε, να κλαίω επειδή θα απολυθείτε".

Ο κος Κανείς δίνει στο παιδί του, τη μοναδικής αξίας ευκαιρία, να βγει άνεργο. Την θέση του παιδιού του την εκχώρησε, εξ όσων φαίνεται από τα δημοσιεύματα, στους συγγενείς του κου Γεωργιάδη προς αναγέννηση των νέων κομματικών στρατών.
Τί και αν η Παιδεία είναι αναπόσπαστο μέρος της οικονομίας και θα είναι βαρύτατο το μελλοντικό τίμημα... ο κος Κανείς επικροτεί συγχωνεύσεις-κλείσιμο σχολικών μονάδων, αύξηση μαθητών στις σχολικές αίθουσες, απολύσεις καθηγητών και σχολεία που θα λειτουργούν περισσότερο με τις δεύτερες αναθέσεις και τις δεύτερες ειδικότητες (!!!) χάριν "μνημονιακής οικονομίας". Και το τραγικότερο όλων είναι, ότι ο κος Κανείς που δεν έχει την δυνατότητα να αποταθεί σε ένα ιδιωτικό σχολείο, πρωτοστατεί στην πλήρη διάλυση των δομών του υπάρχοντος δημοσίου!!!

Γράφει ο Κάντζος Αριστείδης

Κάθε νέα ανάρτηση στο email σας