Αλήθεια, πόσοι μαθητές έζησαν το ψύχος; Πόσοι είδαν το σχολείο τους και το σπίτι τους για πρώτη φορά παγωμένο;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές ζεστάθηκαν με αυτοσχέδια μαγκάλια; Πόσοι είδαν τους συγγενείς και τους φίλους τους να καίγονται ζωντανοί;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές πείνασαν; Πόσοι μπήκαν στο μνημονιακό πρόγραμμα της ασιτίας μέχρι λυποθυμίας;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έλαβαν φωτοτυπίες έναντι βιβλίων; Πόσοι μαθητές έκαναν μάθημα χωρίς φωτοτυπίες;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές επέστρεφαν στο σπίτι τους και δεν είχαν ρεύμα; Πόσοι διάβασαν κάτω από το φως των κεριών;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έχασαν την οικογενειακή στέγη τους; Πόσοι κοιμήθηκαν στο δρόμο μαζί με τους γονείς τους;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές δεν είχαν υγειονομική περίθαλψη αιτία άνεργων ανασφάλιστων γονέων;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές ένιωσαν τον διασυρμό της οικογενειακής αξιοπρέπειάς τους από τα τα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών; Πόσοι σήκωσαν το τηλέφωνο και τ' άκουσαν;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές στοιβάχτηκαν σε ανεπαρκείς αίθουσες χάριν "οικονομίας"; Πόσοι παραπάνω θα προστεθούν και φέτος με τις προγραμματισμένες συγχωνεύσεις;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές δέχθηκαν χημικά και βομβίδες κρότου λάμψης και άσεμνες χειρονομίες από τα ΜΑΤ; Πόσοι δέχθηκαν την ωμή αστυνομική βία, και ποιοι ήταν αυτόπτες μάρτυρες σε εν ψυχρώ δολοφονίες μαθητών;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έτυχαν εξωσχολικής υποστήριξης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις; Πόσοι είχαν τα χρήματα να προηγηθούν στην προετοιμασία, παρότι έχουμε "δωρεάν" Παιδεία;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έπεσαν στα κυβερνητικά ράβε ξήλωνε της Παιδείας; Πόσοι είχαν αβέβαιο πλάνο με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις;
Πόσοι μαθητές ελπίζουν και τί όνειρα μπορούν να κάνουν για το προδιαγεγραμμένο μέλλον που τους επεφύλασσαν οι μνημονιακοί πολιτικάντηδες;
Για να απαντήσετε στα παραπάνω ερωτήματα αρκεί να δείτε πόσοι ζουν κάτω από το "όριο της φτώχειας". Τα επίσημα στοιχεία με την μερική καταγραφή των ανέργων αρκούν... τα ανεπίσημα στοιχεία απλά δίνουν την επίσημη διάσταση. Σήμερα άνω του 30% των πολιτών ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Οι φτωχοί και οι κοινωνικά αποκλεισμένοι σήμερα ξεπερνούν τα 3,03 εκατ. άτομα αν υπολογιστούν και τα «νοικοκυριά με χαμηλή ένταση εργασίας» δηλ. τα μέλη των οικογενειών που εργάστηκαν το πολύ δύο μήνες κατά τη διάρκεια του χρόνου!!! Στον προσδιορισμό του φτωχού πληθυσμού δεν έχουν συνυπολογιστεί ομάδες που είναι κατά τεκμήριο φτωχές, όπως άστεγοι, άτομα που ζουν σε ιδρύματα, παράνομοι οικονομικοί μετανάστες, Ρομά κ.ά. Αν συνυπολογίσουμε ότι την ίδια ώρα, ένας στους τέσσερις πολίτες (25,5%) που δεν είναι φτωχός ζει σε κατοικία που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, ενώ το 27,8% του μη φτωχού πληθυσμού δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις δαπάνες στέγασης, τότε αντιλαμβάνεστε τις πραγματικές διαστάσεις.
Η υποκρισία δεν έχει τέλος σε αυτό τον τόπο... υποκριτές πολιτικάντηδες, υποκριτές δικαστές, υποκριτές γονείς, υποκριτές μαθητές φερέφωνα γονέων, υποκριτική κοινωνία... Όλοι μαζί αυτοί οι σαλτιμπάγκοι κάνουν πως δεν βλέπουν τα παραπάνω επιστρατεύοντας την αθλιότητα. Γελωτοποιοί διαλογής σε κακοστημένη θεατρική παράσταση. Δεν έχουν αποδειχθεί κατώτεροι των περιστάσεων... αυτό είναι το πραγματικό προσωπείο τους. Στρουθοκαμηλίζουμε και συζητάμε περί ψυχικής υγείας μαθητών! Αν αυτό δεν είναι αγυρτεία, αν αυτό δεν είναι φαρισαϊσμός, τότε πόσο πιο κάτω θα γίνουμε ένα με τον τυχοδιωκτισμό;
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι όσο χρόνο πάνε πίσω οι πανελλαδικές, ο μαθητής που ενδιαφέρεται πραγματικά να περάσει, επωφελείται το χρόνο αυτό για επανάληψη και προετοιμάζεται καλύτερα.
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι η κυβέρνηση επέλεξε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή για να θέσει υπό ομηρία τους εκπαιδευτικούς, μεταβάλλοντας τις εργασιακές σχέσεις επί το δυσμενέστερο.
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι το παιχνίδι των κοινωνικών αυτοματισμών η τρικομματική κυβέρνηση το παίζει για να περνάει τα μνημονιακά νομοσχέδια χωρίς αντιδράσεις.
Προχθές βγάζαμε παράνομες και καταχρηστικές τις λοιμώδεις απεργιακές κινητοποιήσεις, χθες επιστρατεύαμε τους μολυσματικούς απεργούς, σήμερα επιστρατεύουμε την λοιμογόνο πρόθεση για απεργία, αύριο θα σε οδηγούμε στα "Σανατόρια Μακρονήσου" εκδίδοντας νέα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων.
Δεν καταλαβαίνεις;
Δεν νομίζω... κάθε άλλο... καταλαβαίνεις απόλυτα τι συμβαίνει!!!
Απλά δε σε αγγίζει ακόμα. Όταν σε αγγίξει θα αναζητήσεις το "μπάρμπα από την Κορώνη"... έχεις ανοσία, είσαι η επιτομή του "πατάω επί πτωμάτων". Στον ορισμό της νόσου "Φοβικό Σύνδρομο Πουλερικών" έχεις την τιμητική σου. Σε αναφέρει ως "Αρχέως Αίλινας". Ας θυσιαστούν άλλοι και ας βολευτώ εγώ με την κούπα του Ολυμπιακού. Αν είχε ο λαός το ένα δέκατο του πάθους από τους πανηγυρισμούς των φιλάθλων του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού, μπορεί και να υπήρχε ελπίδα σωτηρίας γι' αυτόν τον τόπο.
Μη πεις όμως πάλι ότι δεν ήξερες... έχει βουίξει ο τόπος. Κοντεύουμε να γίνουμε καθηγητές Συνταγματικού Δικαίου για τις προϋποθέσεις επίταξης του άρθρου 41 του νόμου 3536/2007:
Αλήθεια, πόσοι μαθητές ζεστάθηκαν με αυτοσχέδια μαγκάλια; Πόσοι είδαν τους συγγενείς και τους φίλους τους να καίγονται ζωντανοί;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές πείνασαν; Πόσοι μπήκαν στο μνημονιακό πρόγραμμα της ασιτίας μέχρι λυποθυμίας;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έλαβαν φωτοτυπίες έναντι βιβλίων; Πόσοι μαθητές έκαναν μάθημα χωρίς φωτοτυπίες;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές επέστρεφαν στο σπίτι τους και δεν είχαν ρεύμα; Πόσοι διάβασαν κάτω από το φως των κεριών;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έχασαν την οικογενειακή στέγη τους; Πόσοι κοιμήθηκαν στο δρόμο μαζί με τους γονείς τους;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές δεν είχαν υγειονομική περίθαλψη αιτία άνεργων ανασφάλιστων γονέων;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές ένιωσαν τον διασυρμό της οικογενειακής αξιοπρέπειάς τους από τα τα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών εταιρειών; Πόσοι σήκωσαν το τηλέφωνο και τ' άκουσαν;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές στοιβάχτηκαν σε ανεπαρκείς αίθουσες χάριν "οικονομίας"; Πόσοι παραπάνω θα προστεθούν και φέτος με τις προγραμματισμένες συγχωνεύσεις;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές δέχθηκαν χημικά και βομβίδες κρότου λάμψης και άσεμνες χειρονομίες από τα ΜΑΤ; Πόσοι δέχθηκαν την ωμή αστυνομική βία, και ποιοι ήταν αυτόπτες μάρτυρες σε εν ψυχρώ δολοφονίες μαθητών;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έτυχαν εξωσχολικής υποστήριξης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις; Πόσοι είχαν τα χρήματα να προηγηθούν στην προετοιμασία, παρότι έχουμε "δωρεάν" Παιδεία;
Αλήθεια, πόσοι μαθητές έπεσαν στα κυβερνητικά ράβε ξήλωνε της Παιδείας; Πόσοι είχαν αβέβαιο πλάνο με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις;
Πόσοι μαθητές ελπίζουν και τί όνειρα μπορούν να κάνουν για το προδιαγεγραμμένο μέλλον που τους επεφύλασσαν οι μνημονιακοί πολιτικάντηδες;
Για να απαντήσετε στα παραπάνω ερωτήματα αρκεί να δείτε πόσοι ζουν κάτω από το "όριο της φτώχειας". Τα επίσημα στοιχεία με την μερική καταγραφή των ανέργων αρκούν... τα ανεπίσημα στοιχεία απλά δίνουν την επίσημη διάσταση. Σήμερα άνω του 30% των πολιτών ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Οι φτωχοί και οι κοινωνικά αποκλεισμένοι σήμερα ξεπερνούν τα 3,03 εκατ. άτομα αν υπολογιστούν και τα «νοικοκυριά με χαμηλή ένταση εργασίας» δηλ. τα μέλη των οικογενειών που εργάστηκαν το πολύ δύο μήνες κατά τη διάρκεια του χρόνου!!! Στον προσδιορισμό του φτωχού πληθυσμού δεν έχουν συνυπολογιστεί ομάδες που είναι κατά τεκμήριο φτωχές, όπως άστεγοι, άτομα που ζουν σε ιδρύματα, παράνομοι οικονομικοί μετανάστες, Ρομά κ.ά. Αν συνυπολογίσουμε ότι την ίδια ώρα, ένας στους τέσσερις πολίτες (25,5%) που δεν είναι φτωχός ζει σε κατοικία που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, ενώ το 27,8% του μη φτωχού πληθυσμού δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις δαπάνες στέγασης, τότε αντιλαμβάνεστε τις πραγματικές διαστάσεις.
Η υποκρισία δεν έχει τέλος σε αυτό τον τόπο... υποκριτές πολιτικάντηδες, υποκριτές δικαστές, υποκριτές γονείς, υποκριτές μαθητές φερέφωνα γονέων, υποκριτική κοινωνία... Όλοι μαζί αυτοί οι σαλτιμπάγκοι κάνουν πως δεν βλέπουν τα παραπάνω επιστρατεύοντας την αθλιότητα. Γελωτοποιοί διαλογής σε κακοστημένη θεατρική παράσταση. Δεν έχουν αποδειχθεί κατώτεροι των περιστάσεων... αυτό είναι το πραγματικό προσωπείο τους. Στρουθοκαμηλίζουμε και συζητάμε περί ψυχικής υγείας μαθητών! Αν αυτό δεν είναι αγυρτεία, αν αυτό δεν είναι φαρισαϊσμός, τότε πόσο πιο κάτω θα γίνουμε ένα με τον τυχοδιωκτισμό;
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι όσο χρόνο πάνε πίσω οι πανελλαδικές, ο μαθητής που ενδιαφέρεται πραγματικά να περάσει, επωφελείται το χρόνο αυτό για επανάληψη και προετοιμάζεται καλύτερα.
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι η κυβέρνηση επέλεξε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή για να θέσει υπό ομηρία τους εκπαιδευτικούς, μεταβάλλοντας τις εργασιακές σχέσεις επί το δυσμενέστερο.
Και ο πιο αφελής αντιλαμβάνεται, ότι το παιχνίδι των κοινωνικών αυτοματισμών η τρικομματική κυβέρνηση το παίζει για να περνάει τα μνημονιακά νομοσχέδια χωρίς αντιδράσεις.
Προχθές βγάζαμε παράνομες και καταχρηστικές τις λοιμώδεις απεργιακές κινητοποιήσεις, χθες επιστρατεύαμε τους μολυσματικούς απεργούς, σήμερα επιστρατεύουμε την λοιμογόνο πρόθεση για απεργία, αύριο θα σε οδηγούμε στα "Σανατόρια Μακρονήσου" εκδίδοντας νέα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων.
Δεν καταλαβαίνεις;
Δεν νομίζω... κάθε άλλο... καταλαβαίνεις απόλυτα τι συμβαίνει!!!
Απλά δε σε αγγίζει ακόμα. Όταν σε αγγίξει θα αναζητήσεις το "μπάρμπα από την Κορώνη"... έχεις ανοσία, είσαι η επιτομή του "πατάω επί πτωμάτων". Στον ορισμό της νόσου "Φοβικό Σύνδρομο Πουλερικών" έχεις την τιμητική σου. Σε αναφέρει ως "Αρχέως Αίλινας". Ας θυσιαστούν άλλοι και ας βολευτώ εγώ με την κούπα του Ολυμπιακού. Αν είχε ο λαός το ένα δέκατο του πάθους από τους πανηγυρισμούς των φιλάθλων του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού, μπορεί και να υπήρχε ελπίδα σωτηρίας γι' αυτόν τον τόπο.
Μη πεις όμως πάλι ότι δεν ήξερες... έχει βουίξει ο τόπος. Κοντεύουμε να γίνουμε καθηγητές Συνταγματικού Δικαίου για τις προϋποθέσεις επίταξης του άρθρου 41 του νόμου 3536/2007:
2. Έκτακτη ανάγκη σε περίοδο ειρήνης, που επιβάλλει την επίταξη προσωπικών υπηρεσιών, είναι κάθε αιφνίδια κατάσταση, η οποία απαιτεί τη λήψη άμεσων μέτρων προς αντιμετώπιση αμυντικών αναγκών της Χώρας ή επείγουσας κοινωνικής ανάγκης από κάθε μορφής απειλούμενη φυσική καταστροφή ή ανάγκης που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία. Έκτακτη ανάγκη σε περίοδο ειρήνης, που επιβάλλει την επίταξη ακινήτων και κινητών πραγμάτων, είναι κάθε άμεση κοινωνική ανάγκη που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή υγεία.
Γράφει ο Κάντζος Αριστείδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πολιτική Σχολίων
Το «Νομικά Ανάλατα» δεν έχει προς το παρόν ενεργοποιήσει καμία υπηρεσία έγκρισης ή μετριασμού σχολίων. Επίσης, έχει επιτρέψει τα ανώνυμα σχόλια. Οι επιλογές αυτές οφείλονται στην επιθυμία μας να δημιουργηθεί μία κοινότητα γύρω από το ιστολόγιο, η οποία να συζητά και να έχει παλμό.
Όμως, πρέπει να σημειωθούν τα εξής:
- Κάθε σχόλιο αντιπροσωπεύει τον σχολιαστή του και μόνο, και δεν απηχεί κατ’ ανάγκην τις αντιλήψεις του «Νομικά Ανάλατα»
- Υβριστικά, δυσφημιστικά ή άλλα παράνομα σχόλια δε θα γίνονται σε καμία περίπτωση ανεκτά.
- Σε καμία απολύτως περίπτωση δε θα γίνονται ανεκτά υβριστικά σχόλια που απευθύνονται στους υπόλοιπους σχολιαστές του Ιστολογίου.
- Πέρα από τα παράνομα σχόλια, απαγορεύονται τα σχόλια που είναι σκοπίμως εκτός θέματος, άσχετα, προκλητικά και έχουν σκοπό να προκαλέσουν εκρηκτικές αντιδράσεις (Τρολ, Troll).
Το «Νομικά Ανάλατα» διατηρεί το δικαίωμα της απροειδοποίητης και αναιτιολόγητης φραγής (block) χρηστών που έχουν παραβιάσει τους όρους χρήσης.
(από τους Όρους Χρήσης)